מבשלים לפסח בגדול?

עפר גדנקן No Comments on מבשלים לפסח בגדול?

סנו סושי ניילון נצמד פלוס – רחב במיוחד לנוחות מקסימלית

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

תגידו שלום למצבים מורטי העצבים בהם הניילון הנצמד לא מצליח לכסות את התבנית או המשטח ולא משנה כמה מתחתם את הניילון

כמה פעמים כבר אתגרתם את החוש הטכני שלכם בניסיון להתאים את הניילון הנצמד לתבנית גדולה או לקערת סלט, אבל לא משנה איך סובבתם ומתחתם הניילון פשוט לא הספיק כדי לכסות את הכול? וזוכרים את הפעם שהצעתם להביא מרק ועד שהצלחתם לעטוף את הסיר כבר לא מצאתם דרך הגיונית להחזיק אותו? ומה עם הפעם ההיא שקערת ההגשה של הסלט הייתה יותר מדי רחבה וניסיתם לחבר שתי יריעות ניילון נצמד, אבל זה לא באמת אטם את הקערה וחודשיים עוד יכולתם להריח את הסלט כל פעם שנכנסתם לאוטו?

אתם לא לבד, המצבים המתסכלים האלה קורים כל הזמן מהסיבה הפשוטה – הניילון הנצמד הסטנדרטי הוא, ובכן, סטנדרטי, ולכן אינו מתאים לכלים גדולים יחסית. לא משנה כמה נמתח, נלפף או נמציא שיטות לחיבור שני חלקי ניילון, זה פחות טוב מיריעת ניילון אחת גדולה, עמידה ואוטמת. לקראת פסח עם שלל הבישולים, האפיות והאריזות, כדאי שתכירו את המוצר של סנו סושי שנועד לפתור בדיוק את זה – ניילון נצמד פלוס רחב במיוחד.

ניילון נצמד פלוס רחב במיוחד מגיע ברוחב של 45 ס"מ, זה אומר שהוא רחב מספיק לאטום סירים, קערות ותבניות גדולים במיוחד. השימוש בניילון נצמד פלוס שומר מריחות חזקים שנוטים להשתלט במטבח בכלל ובמקרר בפרט. הניילון הנצמד עשוי מפוליאתילן והוא בטוח לשימוש במיקרוגל לתוכנית של עד 2 דקות ולשימוש בטמפרטורות של (5-) עד 110 מעלות – מהמקפיא למיקרו. ניילון נצמד פלוס רחב במיוחד מגיע בקופסא עם סכין הזזה נוח לשימוש, המאפשר חיתוך בדיוק באורך הרצוי. הניילון עצמו קל לשליפה, נמתח ונצמד מעולה למשטחים, מה שעושה את העבודה אתו ידידותי למשתמש.

מאושר לפסח מטעם בד"צ העדה החרדית



0 תגובות